Modele obsługi

Model współpracy bezpośredni

Model najczęściej wybierany przez nowych, wcześniej nieobsługiwanych przez NWE klientów. Niezbędny przy usunięciu większości problemów sprzętowych, problemów z łączem internetowym, awarii serwerów, awarii sieci komputerowej. Pomoc realizowana jest przez bezpośrednią wizytę serwisanta w siedzibie klienta, lub dostarczenie sprzętu przez klienta do siedziby NWE.

Model zdalny z udziałem Klienta

Model najczęściej wybierany przez stałych klientów NWE. Przydatny szczególnie przy rozwiązywaniu problemów z oprogramowaniem, szkoleniach on-line, aktualizacjach, wdrażaniu nowego oprogramowania, testowaniu wdrożonych rozwiązań. Pomoc zdalna realizowana jest w tym przypadku przez oprogramowanie HelpDesk.

Model zdalny bez udziału Klienta

Ten model obsługi wykorzystywany jest do wykonywania czynności cyklicznych takich jak: archiwizacja danych, kontrola bezpieczeństwa, instalacja aktualizacji i nowych wersji oprogramowania. Konfiguracja routerów, zapor firewall, switchy. Model wykorzystywany także do testowania poprawności pracy sprzętu i oprogramowania, administracji serwerów.